söndag 5 september 2010

Jerka 6

Veckans bokbloggsjerka handlar om böcker på väntelista och frågan lyder:

HUR MÅNGA BÖCKER HAR DU PÅ DIN "ATT LÄSA HYLLA"?

Jag har oerhört många olästa böcker i min bokhylla och till antalet blir de konstant fler. Jag köper och får mycket böcker, men läser ju en del också så procentuellt sett ligger jag konstant på samma nivå. I nuläget har jag således 194 olästa böcker som trängs i hyllan, de utgör 31% av alla mina böcker. Dessutom är ju biblioteket fullt av böcker jag vill läsa...

Klicka er nu vidare och läs om läs vad de andra bokbloggarna jerkar om.

7 kommentarer:

  1. Så många olästa böcker som du har, nej det har inte jag...men det är en del och utgör säkert med en vild gissning 15% av min bokhylla.

    SvaraRadera
  2. Oj, det var många böcker det. Visst finns det massor av böcker som man vill läsa. Hur många som helst egentligen, plus dom som vore roligt att läsa om ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag den nya och de redan lästa böckerna trängs med varandra, jag gillar att läsa om mina favoriter.

    SvaraRadera
  4. Just nu har jag bara olästa böcker i hyllan eftersom resten är nedpackade inför framtida flytt. De olästa uppgår i alla fall till runt ett femtiotal för tillfället, men känner jag mig själv rätt kommer de inte bli färre inom den närmsta tiden.

    SvaraRadera
  5. Runt en 45 har nere i Tanzania, hemma i Sverige handlar det mer om olasta-lador istallet...ett par har det blivit genom aren...

    SvaraRadera
  6. Jag tror att jag också bara ska räkna lådor... *fniss*

    SvaraRadera