söndag 20 mars 2011

Bloggar, Twitter, Facebook mm

Gårdagen ägnade jag åt att försöka få ordning på lite saker på bloggen. Bland annat fixade jag till länkar, en massa länkar faktiskt. Om jag räknat rätt, inte mindre än 88 länkar till intressanta bokbloggar. Tyvärr har jag säkert missat en del, men nu finns det i alla fall mycket spännande att upptäcka.

Lyrans Noblesser

Marknadsför din sida också

Lite nya widgets har jag också lagt till, en som visar inlägg från Twitter och en som visar inlägg från Facebook. Jag twittrar ganska oregelbundet, men skriver faktiskt en hel del på bloggens egen Facebooksida. Det jag gillar mest med Facebook är att det är lätt att prata med varandra där. Om ni har lust att vara med är det bara att följa bloggens Facebooksida genom att gilla den.

Ett bra sätt att snabbt få koll på bloggars uppdateringar är att följa dem med Bloglovin'. Klicka här nedan för att lägga till Lyrans Noblesser!

Follow Lyrans Noblesser at Bloglovin'

Nu är jag nog klar med vårstädningen på bloggen, men det är klart att lite pynt kan tänkas dyka upp framemot påsk. Vårstädningen av huset har jag tyvärr ännu inte ens påbörjat.

6 kommentarer:

  1. Det gäller att prioritera rätt städning! Ska kanske också ta och vårstäda lite på bloggen...

    Jag har inte riktigt fallit för Facebook som diskussionsforum, utan föredrar twitter. Kikar in hos dig med jämna mellanrum dock.

    SvaraRadera
  2. Vilket jobb du har gjort!
    Har nog inte riktigt fått till det att följa dig på fb, ska fixa det nu... :)

    SvaraRadera
  3. Vårstäda bloggen låter så mycket trevligare än att putsa fönster, jag tror minsann jag ska byta syssla med en gång! :)

    SvaraRadera
  4. Spennende! Og absolutt - det er lettere og morsommere med ordning och reda i bloggen enn i huset...

    SvaraRadera
  5. Japp mycket roligare att städa bloggen och där var det ju en till ny blogg till listan ;-)

    SvaraRadera
  6. Är inte på FB men gillar ändå :)
    Och det värmer att finna Hermia på favoritlistan.

    SvaraRadera