fredag 24 augusti 2012

8 om mig

Jag har blivit utmanad av Matilda, kul. Utmaningen går ut på att skriva ner åtta fakta om sig själv och sedan utmana fyra andra bloggare att göra samma sak. Här kommer åtta om mig:

1. Första gången jag verkligen förstod att jag inte var så olik alla andra var när jag läst Maken av Gun-Britt Sundström.

2. Jag har världens roligaste yrke, jag arbetar som barnpsykolog och får spela Wii, leka med och läsa för barn på arbetstid.

3. Innan jag började blogga om böcker hade jag flera mycket populära hemsidor om Sims. Ibland saknar jag spelande och skapandet av Simsgrafik.

4. Trots att jag svurit på att aldrig köpa något som börjat på i äger jag numer en iPhone (och dottern har en iPad). Jag klarade inte lära mig den dumma androidtelefonen.

5. Jag älskar sport i nästan alla former. Favoritlagen är AC Milan, Färjestad och holländska fotbollslandslaget.

6. Jag skulle så oerhört gärna vilja vara med på Nobelfesten.

7. När jag var liten var jag på ridläger hos familjen Herrey i Strömstad. Jag tyckte inte att killarna var särskilt intressanta, men deras syster red som en gudinna.

8. Jag har varit på en enda konsert i hela mitt liv. Efter att ha sett Paul McCartney har jag inte behövt fler :-)

Jag utmanar Ivana, Erica, Bokmoster och fiberglasodin att berätta om sig själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar