lördag 16 augusti 2014

Kulturkollo.se



Jag har ju varit lite ovanligt tyst på bloggen i sommar, men det betyder inte att jag inte fixat med en blogg. Som en del av er kanske uppmärksammat, på t ex Twitter, kommer några bokbloggare (sju för att vara exakt) att starta en gemensam blogg med fokus på bland annat samläsning, Kulturkollo. Vi planerar att bokcirkla och vi kommer att utmana varandra att läsa utanför vår bekvämlighetszon (vi läser inte alls samma slags litteratur) och vi hoppas få utmana er också.

Under dagen kommer alla sju skribenter att presenteras, häng med och lär känna oss alla!

Och nej, det betyder inte att jag kommer att sluta blogga på Lyrans Noblesser, jag ska bara blogga mer helt enkelt.

4 kommentarer:

  1. Det ska bli jätteroligt att följa er även där. Kul initiativ!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar ert initiativ och tror att både ni (och vi) kommer få ut mycket av detta kollo! Jag "följer med" er så mycket som jobb (i princip) tillåter! (; (:

    SvaraRadera